FROKOST OG FISKEHATT

Categories Hverdagen
fiskehatt
På lørdagen fikk jeg lyst på frokost fra Starbucks. Så jeg stod opp kl 9, men på tross av alt innsats klarte jeg ikke komme til Stavanger før 11:15, og da var toget gått allerede og jeg måtte velge lunsj. Starbucks har godt lunsjtilbud også- vi fikk kaffe og valgfri toast/baguett for 95kr og det var helt greit. Været var helt topp- masse sol og forholdsvis lite vind. Selv om for min del (frysepinne de lux) var det ganske kjølig og jeg hadde på både lue og trenchcoat. Men mange siddiser som var så sultne på en ordentlig sommer tok på seg shorts og kjoler.
frokost starbucks
frokost starbucks
frokost starbucks
fiskehatt
fiskehatt
Bestisen kalte hatten min for en “fiskehatt” og mente at jeg manglet bare en fiskestang. Jeg er dog ikke enig og synes at hatten er “drop dead sexy”. Hva er dere mening- hot hatt eller fiskehatt?
På Instagram vant “hot hatt” med 55 prosent avstemning.
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “FROKOST OG FISKEHATT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.