FRUSTRERENDE NÅR JEG IKKE LEVERER

Categories Hverdagen

 

 

God dag

I dag gikk ikke dagen som det skulle være: alt var liksom feil.

Først klarte jeg ikke lukeparkering og folk måtte vente på meg til et møte. Dette var utrolig flaut og jeg ble så frustrert at jeg klarte så vidt å holde tårene tilbake.

Heldigvis var de veldig snille og tålmodige og jeg slapp å føle på så mye dårlig samvittighet.

 

Etterpå dro jeg til Stavanger og der var det så mye folk at jeg fikk angst og måtte dra vekk selv om jeg hadde avtale. Da klarte jeg ikke å gjennomføre.

Jeg hater når sånt skjer. Jeg ønsker å fungere og være på topp hver dag, men av og til skjer det sånt.

Jeg tror jeg er litt overbelastet på den sosiale planen. Derfor ble kvelden rolig hjemme med frøken. Hun prøver å sy seg bluse og jeg sitter her og skriver litt.

Hvordan var din dag?

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FRUSTRERENDE NÅR JEG IKKE LEVERER

  1. Sosial angst er ikke enkelt nei. Sleit med det i mange år, og sitter ennå litt i innimellom. Jeg som alltid har vært sosial. Og har jobbet i utebransjen halve livet. Var rus som gav med angst. Heldigvis er den tiden forbi, men ettervirkninger sitter ennå i kroppen. Vi har jobbet ute på gården i hele dag. Nydelig vær med over 20 grader🌞🌱

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.