FRYKTELIG IRRITERENDE

Categories Hverdagen

høst

Helga var utrolig fin, så kom mandagen og den var skikkelig blå. Først så klarte jeg dobbel booke meg selv til to forskjellige møter på jobb, og slet med hvilket av dem jeg burde avlyse, Så dro jeg til legen bare for å ta en enkel blodprøve og endte opp med å være der i over 40 minutter og raserte begge armene pga ny sykepleier som virket til å ta blodprøve for første gang i sitt liv.
høst
høst
Så etterpå fant jeg ut at jeg glemte alle varene i bilen til bestisen og han måtte kjøre tilbake til meg, så nå satt jeg meg ned for å roe ned litt og puste og ikke gjøre noe mer. Håper jeg slipper masse blåmerker på hendene og uka vil fortsette bedre enn den startet.

Hvordan var din mandag?

 

 

signature lena

 

Min Facebook side- HER

Min Matside- HER

Min Instagram- HER

2 kommentarer

2 thoughts on “FRYKTELIG IRRITERENDE

  1. Liker antrekket ditt. Du er så flink med å style og med selv fotografering.
    Noen ganger skjer ting som vi ikke liker. Det blir bedre i morgen 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.