FULL KJØR

Categories Hverdagen

frokost

Midt i uken her og jeg løper rundt som en bikkje. Arbeidshverdagen er tilbake for alvor og jeg syns faktisk at det er litt deilig. Det er bare at jeg rekker såvidt å skrive her og oppdatere min Instagram, men det får jo bare være slik.
Om jeg skulle ønske jeg var influencer på fulltid så er svaret ja. Fordi at det er type jobb jeg kunne tenkt meg å ha. Det er kreativt og med masse fleksi tid og rom til å velge tid og plass for sine prosjekter. Samtidig er det en ganske usikker og ustabil jobb hvor mye avhenger av egen innsats og hvor du ikke kan ta pause eller sykemelding.
frokost
Jeg har også omfattende utdannelse som jeg har veldig lyst til å fortsette å bruke og vokse faglig, derfor beholder jeg den jobben jeg har. For det er jo bra jobb. Selv om det er litt krevende til tider.
Men nå gleder jeg meg til å dra på kurs og møter, samt fikse ettervekst i ettermiddagen.

Hva skal dere gjøre i dag?

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “FULL KJØR

  1. Noen drømmer, ønsker og mål må man ha, og noen ganger funker det med “hårete mål” 😉
    Synes jeg ser deg for meg, der du svinser hit og dit. Jeg sitter ganske rolig i sofaen med tekoppen min 🙂

  2. Kunne gjerne tenkt meg et år, og bare være influencer/blogger selv jeg 😀 Prøvd det liksom. Når man gikk ALL-IN. Men måtte vel styre med en del ting jeg ikke kan da også…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.