HETEBØLGE

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Det er ikke lov å klage, men det er VELDIG VARMT her i dag. Det var faktisk hele +29 grader i Sandnes sentrum klokka 12 i dag!

Jeg er ikke så veldig glad i ekstrem varme: jeg blir alltid trøtt og svimmel, og føler meg som stekt aubergin. Jeg tror det er nordnorske gener som stopper meg fra å kose meg i varmen for fullt. Da jeg var i tenårene den verste straff og lidelse jeg visste var å reise med foreldrene mine til syden. Der satt jeg under et pledd i sola og gjemte meg. Det er flere ganger jeg ble solbrent og fikk solstikk til og med en gang. Så nei, ekstrem varme er ikke noe for meg, men her på Vestlandet skjer dette også ekstremt sjeldent. Da får vi tåle dette.

 

 

frokost

 

I dag var dagen hektisk, jeg jobbet og så var på et viktig møte og så dro til piknikk på stranda etter jeg dumpet frøken på bowling. På stranda var det veldig herlig: mye varm vind og kritthvitt sand. Jeg drømte om denne stranda i mange år og nå kan jeg dra til Solastranda og alle jærske strender når jeg bare vil. Man skal aldri gi opp sine drømmer.

 

lenalykke

 

Hva har dere gjort i dag? Hvordan er været der du er?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HETEBØLGE

  1. Skikkelig varmt i Oslo også 😛 Som en ovn inne hos oss. Men kan ikke være ute hele kvelden.. Eller jeg KAN vel, men vil ikke 😀 Kjempefine bilder av deg på stranda. Drømmende og flotte bilder av deg. Veldig flott lys der 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.