HØSTMIDDAG MED BESTEVENNER

Categories Hverdagen, Matlaging
middag
I kveld har jeg laget middag til mine aller beste venner. Jeg er veldig heldig med venner, det skal jeg ha. Men jeg bruker altfor lite tid på dem, og det er litt naturlig når man er voksen og har familie. Allikevel, er det herlig å skjemme vennene bort og lage noe fint for dem.
I kveld ble det høstmeny på programmet: lammekjøtt med fløtegratinerte poteter og min egenkomponerte høst-salat “a la LenaLykke”. Så har jeg disket opp med pannacotta med plommer og mynte til dessert.
høst middag
lammekjøtt med tilbehør

 

høst middag
dessert pannacotta med plomme

 

høst middag
Borddekorasjon

 

høst middag
høst salat som jeg laget etter egen oppskrift

 

høstmiddag
ferske gresskar er nydelige som pynt

 

høst middag
nydelig middag med girlsa mine

 

høst middag
Girls Gang på gang

 

høst middag

 

Det er utrolig deilig å få servere høstbord da jeg elsker høsten og alle fine fargene den bringer med seg. Høsten blir bedre og bedre og livet føles helt fantastisk perfekt. Jeg vet at jeg har masse utrolig flotte ting i vente, så jeg koser meg ja, og jeg vet at de fleste av dere som leser dette unner meg å kose meg og ha det bra i livet, Takk for det!
Jeg ønsker alle dere alt godt i min tur, og husk alle ønsker kommer i oppfyllelse på denne bloggen så skriv i vei!
Deres,
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.