HØYHÆLTE SKO BURDE VÆRT FORBUDT PÅ ALLE KONTORER!

Categories Blogg, Hverdagen, Mote og Hudpleie
kvadrat
foto: RÅ Foto Kjole- HM Sko- Michael Kors

 

Det er mange fordeler ved å jobbe på kontor. En av dem er at man kan kle seg ganske fint uten å være redd for at ting kan være ødelagte eller skitne på noen måte. Med mindre du søler kaffe på deg. Derfor er det vanlig at damene på kontoret går i fine skjørt, kjoler og…høyhælte sko!
Det sistnevnte kunne jeg klare meg fint foruten. Rett og slett.
Tenk deg situasjon når du prøver å fokusere på viktig papirarbeid og hører plutselig tuk tuk tuk i gangen. Så tuk tuk tuk igjen, nå i motsatt retning. Noe slikt hele dagen, flere ganger hvert minutt. Om det var meg så skulle jeg fikse høye hæler forbud på alle kontorer og offentlige steder. Enkelt og greit. Hverken er det fint eller psykisk helsevennlig, samt at det skaper masse problemer med rygg og ledd hos dem som bruker høye hæler.
Høye hæler holder til på fest, ikke på jobb!
Hva er deres mening om saken?
signatur

4 kommentarer

4 thoughts on “HØYHÆLTE SKO BURDE VÆRT FORBUDT PÅ ALLE KONTORER!

  1. Offeret er tilbake, denne gangen er det andres valg av skotøy som ødelegger livet hennes, så dekker man til saken i falsk omtanke for andres rygger og ledd når sannheten er at alt egentlig bare handler om meg, meg og atter meg. Blir du ikke sliten av å være så endeløst selvopptatt og egosentrisk?

    1. Jeg synes det er egosentrisk å lage høye lyder på kontoret. Nå er Jeg russisk og det er vanlig med høyhælte sko der så jeg vet hva jeg snakker om mtp ryggplager pga feil sko. Men skjønner at du er sjåvinistisk svin som setter ønsket ditt for å se på kvinnfolk med høye hæler høyere enn kvinnehelse

      1. Langt der i fra, jeg setter andre kvinners rett til å selv velge skotøy høyere enn ditt diktatoriske ønske om å presse alle andre kvinner til å behage deg. Merker at du er russisk, du er jo som snytt ut av nesen på Stalin selv, den type tankegang du presenterer her er jo klassisk kommunistisk oppkast.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.