HVA SKAL JEG GJØRE?

Categories Hverdagen

egersund grand

 

 

God lørdag,

 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre i dag. I går gikk de fleste planene i vasken siden jeg våknet med helt tett nese og hoste. Da måtte jeg bruke dagen på å bli frisk. Jeg måtte avblåse kafe med venninne og det ble pizza istedenfor taco om kvelden. Men det var en fin og rolig dag. Jeg sov mye og koset meg med film og snytepapir. Nå føler jeg meg bedre og da tenker jeg på hva er det jeg skal gjøre.

 

Kanskje jeg skal ta en liten tur til Bryne for å kjøpe kake til i morgen, og dra på Normal. Så kanskje lage litt bilder til bloggen og bake. Da blir det en fin dag med en del innhold.

Akkurat nå spiser jeg frokost og koser meg.  Så skal jeg ta ting etterhvert og få se hva jeg får gjort i dag.

 

Ønsker alle en superfin helg med masse kos <3

 

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVA SKAL JEG GJØRE?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.