JUNI RECAP

Categories Hverdagen

Hei på dere <3

Nå er juni 2024 over og jeg er klar for oppsummering. Alt i alt var juni veldig bra måned. Jeg slet med dårlig form da, men ellers alt var veldig fint og jeg deltok på flere kjekke ting.

Jeg hadde min første piknik på Solastrand. Jeg elsker Solastrand og gleder meg til flere slike dager.

Jeg var på flere roadtrips og koste meg skikkelig: god mat og været var helt toppers, så hva kan man ønske seg mer?

Så feiret jeg St.Hans med kjølig vær og skikkelig bål i år, dette var utrolig koselig. Gleder meg allerede til neste gang.

I juni oppdaget jeg at det er utrolig koselig å dra på date med seg selv. Så jeg var på date med meg selv, faktisk flere ganger.

Så var jeg på date med ikke bare meg selv, faktisk også ganske mye, og dette var så koselig!

Jeg har ordnet flere middager og inviterte på besøk, og har laget mye god mat. Dette er noe jeg liker (oppskriftene kommer her etterhvert)

Jeg oppdaget torsdager på Ikea med gode middager og rabatt på mat, dette må jeg gjøre oftere.

Det ble også første festival GladMat, og jeg er veldig glad for at jeg deltok, dette var så koselig!

Dette var så innholdsrik måned, når jeg ser tilbake, og jeg er så takknemlig for alt jeg fikk være med på.

Hvordan var din juni?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.