HVERDAGEN: pensjonist diett i to uker

Categories Hverdagen

 

Helgen startet med at jeg ble dårlig i magen på fredagen, og måtte til slutt få legetime hvor jeg ble anbefalt å følge diett. Da jeg fikk se utvalg av matvarer som jeg kan spise i nærmeste uker, minnet dette meg om gamlehjem meny, men sunt var det.

Jeg fikk masse refluks grunnet antihistaminer. Sist jeg var så dårlig var det i 2016, så det er veldig kjipt at jeg har så mange bivirkninger.

Nå er det bare å følge anbefalingene og kose meg med god og sunn mat. Jeg satser på at huden blir veldig fin av denne maten.

 

Sånn er det og jeg håper at dere alle har en fin helg.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: pensjonist diett i to uker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.