LUKSUS LIVET MITT

Categories Hverdagen

roya sandnes

Nå fikk jeg kommentarer på min Instagram om at jeg legger ut om kafebesøk eller restaurantbesøk hele tiden. Jeg må ikke gjøre en shit og bare vasse rundt i Stavanger og Sandnes, drikke kaffe og dra på kafe. Luksus livet rett og slett.
Jeg har ingenting imot luksus livet faktisk. Om jeg vant flere millioner nå så er det første jeg skulle gjort var å tatt meg et år ferie og bare slappe av, gå på restaurant og nyte livet. Jeg elsker å kose meg! Jeg ser ingenting galt med dette. Jeg jobber mye og tjener mine penger selv, og det er også at jeg jobbet hardt i flere år og studert og kavet meg rundt for å komme dit jeg er nå. Jeg jobber videre med selvutvikling nå også. Selv om ikke alle kanskje ser dette.
smoothie bowl
Det er slik jeg liker livet- dra på kafe, gå en rolig tur i byen, dra på noe kulturelt og koselig. Ja, det kunne vært mer interessant om jeg bestiget fjell eller reiser rompa mi ut på noen spennende destinasjoner.
Kanskje det er kjedelig å vasse i byen som en pensjonist, men det er det jeg koser meg med.
Det er det jeg legger ut på storys hos meg. Jeg kan godt legge ut at jeg trener, lager mat eller rydder hjemme, eller sitter og skriver denne bloggen. Med en kopp te og tyggis, fordi at jeg må alltid tygge når jeg skriver for å konsentrere meg. Men tror ikke det blir mer interessant da.
Så her er meg som jeg er. Om noen mener det er luksus livet så er jeg smigret og sier takk, Men for meg det er helt vanlig og noe litt kjedelig rolig liv. Som jeg trives med.

Hva legger dere ut på Insta og hvilken respons får dere? 

 

 

signature lena

14 kommentarer

14 thoughts on “LUKSUS LIVET MITT

  1. Koselig med tur på kafè og det kan man da unne seg om man ikke er blakk ! Blir jo ofte litt finere bilder av det enn ei brødskive hjemme også..hehe.. Klem til fine deg <3

  2. Bare kos deg du 😘 jeg legger ut et og annet bilde på insta, nødvendigvis ikke noe tema som går igjen, bare glimt fra livet, jeg får i gen respons, ingen som bryr seg 😜😘

  3. Jeg legger ikke ut særlig på Instagram,mer på blogg. Men det er jo mye av det samme som deg. Jeg synes ikke det er mye luksus å bruke penger på en kopp kaffe. Og uansett, som du sier også, vi har tjent penger og bestemmer jo selv hvordan de skal brukes 😊 Jeg synes kafé er en lur måte å bruke på 😊Koser meg jeg også 😁

  4. Forsett med det, lev livet du vil leve. Jeg liker å se hva du gjør og bildene du legger ut er kjempefine <3 Jeg legger ut akkurat det jeg føler for på instagram, tenker ikke så mye over det. Bare gjør det jeg <3 <3 <3

  5. Jeg legger ut mye forskjellig. Mat og kaker, både hjembakt og på cafe/restaurant, trening/fjellturer, natur mm. På stories dagens hendelser + alt det andre som jeg også poster i feeden.

    Hver og en må da få poste hva de vil, det er den enkeltes konto. Om noen ikke liker det du og jeg og alle andre poster, må det være fritt for å avfølge. Jeg følger bla to bakebloggere, hun ene mister følgere når hun poster det hun kaller for fredagspolka og hun andre mister følgere når hun poster tur med hundene og barna. Jeg syns det at folk poster litt forskjellig, og ikke bare en ting. Ei skål med jordbær og en solnedgang gjør seg alltid innimellom hva enn det måtte være.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.