HVERDAGEN: stadig dårlig samvittighet

Categories Hverdagen

 

God ny uke til alle <3

Uken her startet med skikkelig influensa. Jeg har feber i flere dager nå så det blir kort oppdatering her.

Jeg opplever at jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet.

Det er så mange ting jeg burde gjøre, både på jobb og på privaten. Mine gjøremål har ikke plass på lista snart, men helsa kommer først. Jeg hadde noe i høsten hele tiden, og det er skuffende at det er slik det er nå også.

Håper deres uke startet bra

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: stadig dårlig samvittighet

  1. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet. Det gjør vondt verre. Du får til mye, og vær fornøyd med det. Jeg hadde mye dårlig samvittighet da jeg var ung også, men nå har jeg det bedre med det. Mye på grunn av at jeg har mer tid, så klart. Er jo pensjonist. Riktig god bedring fra forkjølelsen🙋🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.