HVOR BØR JEG FLYTTE TIL?

Categories Hverdagen

I det siste sitter jeg og vurderer flytting. Det er slik at jeg jobber i Stavanger, men bor 30 min kjøring utenfor. Det gjør ikke så mye egentlig, men jeg merker at det er ganske slitsomt i lengden, siden jeg ikke pendler kun fra og til kontor, men rundt omkring i mange skoler.

Så ønske om å flytte er høyt, men vi vet ikke hvor vi ønske å slå oss til ro, og ikke minst når.

Jeg tenker fortsatt at kanskje får jeg familie og kjøper hus med mannen min, eller om mini velger å flytte til Oslo for å studere, da kan jeg kjøpe noe.

Uansett så tenker jeg at Stavanger er byen jeg elsker og det er der jeg jobber nå så det er naturlig om jeg skulle bo der. Samtidig liker jeg at Sandnes utvikler seg og det er god investering å kjøpe noe i Sandnes.

Hvordan tar man en slik avgjørelse?

Jeg elsker flytting og kjenner at det er på tide. Kanskje noe tips til meg?

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVOR BØR JEG FLYTTE TIL?

  1. Kan du ikke leie en stund i Stavanger da, og se om du trives med å bo der. Så kan kan du kjøpe noe senere når du er mer klar for det. Eventuelt Sandnes da, hvis du vil ha HUS der 🙂

    1. Nei vi trives ikke med leie og ønsker noe eget. Vi har leid før i 13 år og ønsker helst ikke gjøre det igjen

      Jeg vil garantert trives k Stavanger men det er billigere i Sandnes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.