IKKE FORTELL MEG HVA JEG BØR FØLE

Categories Livet som det er

lenalykke

Jeg kommer ikke til å skrive mye om det som skjer nå i øst Europa, men jeg føler at jeg MÅ tydeliggjøre min posisjon.  Nettopp fordi jeg opplever så lite forståelse og respekt. Jeg er imot ALL krig. Absolutt all. Jeg er imot vold på alle mulige måter. Det er min posisjon.
Dersom noen ønsker at jeg tar avstand fra DENNE krigen, men mener ANDRE kriger er ok, så må jeg skuffe dem. Norge har vært med i krig, USA har mange krig på seg, hele Europa og Russland også såklart. Nevn ett land som ikke kriget, startet eller bidro til noen krig så skal det godt gjøres å finne et.
lenalykke
Derfor står jeg nøytral.  Jeg fordømmer all slags krig. Det skulle vært dobbeltmoralsk av meg å gå og demonstrere mot en krig, men overse massevis andre som skjer rundt omkring i verden.
Jeg er UTROLIG lei av folk som skriver til meg og forteller meg hva jeg bør føle. Jeg vet selv kjempegodt hva jeg føler og tror. Dere som mener det er feil stadpunkt har ikke gått i mine sko og kan derfor ikke forstå. Hvor blei det av respekt for hverandre? Vi alle er i krise og hver av oss takler denne krisen på sin egen måte. 
Derfor skal jeg stå på mitt. Jeg håper jeg ikke trenger å forklare meg gang på gang. Jeg skal ikke blir dratt inn i endeløse diskusjoner eller konflikter. Det jeg trenger nå er ro inni meg, og eneste støtte jeg har kapasitet til å gi nå er til min egen familie.

Sånn er det bare og nok om dette. Håper jeg slipper tusenvis av innlegg om dette. Takk for forståelsen.

 

signature lena

 

Flere lignende artikler:

Jeg er redd

2 kommentarer

2 thoughts on “IKKE FORTELL MEG HVA JEG BØR FØLE

  1. Well said!!
    Dette er samme mekanismene som bla a virket i C19 -anliggende ved at det tas monopol på meninger, og det er seriøst livsfarlig for demokratiet å tillate at slike krefter får råde!
    – Om en så skulle mene Putin gjør rett i å angripe Ukraina, så skal det respekteres fullt ut!! Om en aldri så mye er uenig og/eller om det går aldri så mye i mot et aldri så stort flertall, så er det faktisk fullstendig irrelevant!
    – Er en uenig i en ytring, så argumenterer en eventuelt sitt syn på et saklig vis!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.