IKKE SOM PLANLAGT

Categories Hverdagen

kontor

Jeg elsker planer og planlegger som regel en måned i forveien minst. Jeg har ihvertfall alltid plan for neste dag. Idag var planen å være ute og jobbe, så dra litt hjem og spise, så handle nødvendige varer. Men jeg våknet med monster hodepine og måtte ta koronatest. Som var negativ da, men det var lite hyggelig.
tulipaner
Nå endelig etter 3 store paracet ble det litt bedre, og jeg tar litt te og skal dra på alle nødvendige ærend. Det ble også legetime på meg og da endte jeg opp med sykemelding. Noe som passer dårlig akkurat nå.

Håper deres dag var bedre 🙂

 

Klem fra meg

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “IKKE SOM PLANLAGT

  1. Jeg er litt blandet på det med planer. En del av meg skulle ønske at jeg var flinkere til å planlegge fremover. Men samtidig syns jeg fort det er litt kjedelig at det alt er bestemt hva jeg skal den og den dagen, og derav litt mindre å bli «overrasket» over 😅

    Selv om.. koronatester og andre … ikke akkurat fester… har jo en tendens til å dykke opp i rykk og napp… så planlegging er ikke bare kjedelig fnatt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.