UKENS OPPSUMMERING

Categories Hverdagen
lenalykke
Nå er uken over og jeg sitter her med liten oppsummering. I morgen starter hverdagen skikkelig og om jeg klarer det vet jeg ikke.
Jeg trodde jeg kommer til å hente meg inn, men det viste seg at jeg egentlig er mye mer sliten enn jeg tenkte. I tillegg pådro jeg meg noe enten forkjølelse, eller “rona”, eller noe annet, men formen er ganske shitty
starbucks
Så denne uken  var krevende og jeg skal se hva som kommer nå. Gruer og gleder meg. Fra imorgen av er jeg i 50 prosent jobb så det gjenstår bare å se om jeg mestrer dette.
Hva er deres planer for kommende uke?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS OPPSUMMERING

  1. Prøver egentlig enda å ha minst mulig planer en stund til, med antall innleggelser, så lukter jeg nye tiltak.. men, men.. lykke til tilbake i jobb og god rehabilitering 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.