LATE SØNDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

Dagen i dag er utrolig uproduktiv. Jeg tror jeg brukte opp min kvote med energi på fredag og lørdag, så i dag kom det “faktura” som jeg måtte betale. Jeg sovnet sånn plutselig klokka 24 i går, våknet igjen klokka 08:00, men klarte ikke å stå opp, så jeg sov frem til 11:00.

 

 

 

lenalykke
god morgen <3

 

 

 

Så jeg har fått meg mer enn 10-timers søvn, men allikevel føler meg ganske så slapp. Dette liker jeg ikke, og jeg vet ikke om det blir bedre igjen.

 

Nå blir det litt filming av kontent og reklame som jeg skal levere neste uke, så kanskje tar jeg meg en tur ut. Det er viktig å få frisk luft og lufte ut dumme tanker ut av hodet.

 

Hva holder dere på med i dag?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

3 kommentarer

3 thoughts on “LATE SØNDAG

  1. Høres ut som kroppen din har behov for lading, og da er det jo bare å lytte til kroppen! 😉 Lufting kan også gjøre underverker. Jeg tilbragte 20 minutter langs veien på en el-scooter i dag, før regnet kom og sendte meg inn igjen. Dagen er lat, men dagen er god. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.