LYKKELIG OG KJEDELIG?

Categories Hverdagen

klepp tur lenalykke

 

Denne helga var utrolig late og rolige. Jeg trengte ro etter en hektiske uke med påkjørsel av min bil og stress på grunn av flere helse spørsmål. Så vi dro på fredagen på Oktoberfest, men tok det helt med ro på lørdag og søndag.
Vi har ikke gjort noe spesielt- handlet blomster og småting på Ikea, ryddet og plantet på veranda, har gått en tur og laget masse god mat.
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
Jeg kom plutselig på en tanke om at det var så stille fra meg på bloggen, og at det er nok ganske kjedelig og jeg har ikke mye å skrive om. Det er egentlig vanlig at lykkelige folk er rolige og litt kjedelige. Det er ikke noe spesielt med rolig og lykkelig liv. Men det er så herlig og trygt. Jeg trenger pauser, men jeg merker at jeg sklir litt ut av blogging på sånne rolige dager.
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
klepp tur lenalykke
Kanskje jeg burde blitt flinkere å skrive mer om mote og matlaging? Eller starte en matblogg?

Hva tenker dere?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “LYKKELIG OG KJEDELIG?

  1. Livet er slik. Jeg har ikke vært mye her i det siste heller. Noen ganger man har jo mer enn nok med seg selv.
    Fine høstbilder av deg:)

  2. Fine høstbilder!

    Jeg tror ulykkelige mennesker som mistrives med livet har enda mindre å skrive om. Er man lykkelig og trives så ser man nok muligheter mer enn når man er ulykkelig. Bla fine bildemotiv eller små, koselige ting å skrive om.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.