TØFFE TIRSDAG

Categories Hverdagen

lenalykke

I dag våknet jeg rundt kl 07:00 med motivasjon for å gå på jobb fysisk og gjøre noe fornuftig. Men gleden var kortvarig da jeg oppdaget at smertene i ryggen som startet i helga, er blitt verre. Jeg klarte såvidt å kravle rundt på kjøkkenet og lage meg noe mat. Uansett hva jeg gjorde hjalp det ikke: varme omslag, smertestillende krem, litt tøyning- ryggen ville ikke samarbeide.
Det er ikke ofte det skjer, og jeg hater når det skjer.
kaffe
lenalykke
Dermed ble det hjemmekontor og jeg kravler rundt forsiktig og gjør ikke noe stort, bortsett fra å svare på telefoner og skrive (det er egentlig min jobb så det går fint). Sånn ble dagen og det må jeg bare akseptere.

Hvordan var deres tirsdag?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “TØFFE TIRSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.