MANDAGS-STEMNING

Categories Hverdagen

frokost

 

God mandag,

 

Her koser jeg meg med morgenkaffe. Natta var ikke så god, men jeg kvinner meg opp til en fagdag på jobb. Det er ganske koselig. Formen er som så og jeg er uggen i magen fortsatt, men tok med meg medisiner og håper dette gir seg. Vet ikke helt om det er psykisk eller fysisk, men det får så være.

 

Planen for i dag er jobbe, hvile litt om dagen etter jobb og så samle energi for kveldstrening. Jeg går på bachata dans og dette gir meg glede og energi. Nå blir det siste trening for denne sesongen og da skal jeg forberede meg til sommeren. Gleder meg til å legge planer for ferien.

 

Har dere begynt å planlegge sommeren enda?

Håper alle får en fin fin mandag og god uke.

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MANDAGS-STEMNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.