MANDAGSTANKER

Categories Hverdagen
interiør lenalykke
Mandagen er her igjen og den gikk ganske greit. Jeg har jobbet i dag med tilrettelegging og det fungerte sånt ganske ok. Men det kjennes nå på slutten av dagen at jeg har ikke vært i form i går og i helga og har jobbet i dag.
Frokost
Ellers sitter jeg i slike tanker:
– det er for 15 år siden har jeg blitt mamma for første gang. Jeg husker denne dagen som om den var igår: det var mye sol og fersk snø i Harstad. Det var snøstorm hele natta, men akkurat på morgenen lagt det seg og sola tittet frem. Da ble frøkna født og jeg klarte å kjenne noe annet enn smerte. Jeg var seriøst sikker på at jeg ikke kom til å overleve denne natten. Men her er vi og her er henne. Stor og smart, vakker og verdens beste. Også nå når jeg vet at det å bære henne frem til termin og føde henne frisk og rask var ingen selvfølge, men faktisk bare 10 prosent sjanse (fordi jeg ikke visste om min diagnose og ikke tatt noen medisiner) så ser jeg på henne som livets største mirakel og er så takknemlig for at jeg har henne.
– uken startet fint og jeg har våknet i mye bedre form. Jeg vet ikke hva gjorde susen- hestedose med paracet og cola i går eller masse sterk te i dag, men jeg kom meg fint gjennom dagen. Jeg har også vært og stappet en pinne i nesa så venter spent på svar om det er berømte “rona” eller bare influensa som Gry antydet i går.
– jeg er veldig bekymret mtp situasjon i verden og i mitt hjemland. Jeg ønsker fred på jorda og koselig vår. La oss be om dette og de som ikke tror på Gud kan vi ha gode tanker om dette? Jeg tror på positive tanker.
Håper alle hadde en fin dag og at uken startet fint for alle dere
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAGSTANKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.