MIN LØRDAG I BILDER

Categories Hverdagen

lenalykke

Denne lørdagen var en av mange dager som egentlig var fin. Jeg sov så lenge jeg ville, jeg fikk sove om natta (takk til folk som lager medisiner), og jeg hadde en dag uten konstante tanker om elendighet, lidelse og brutale realiteten.
Først spiste jeg god frokost. Det er “pannekake uke” som tradisjon i hjemlandet denne uken, så jeg har laget pannekaker. Jeg har ikke sett familien min snart i 4 år, så jeg måtte gjøre noe som minner meg om barndommen. Så fikk jeg en koselig samtale med mamma. Jeg er glad for at vi fortsatt kan holde kontakt. Jeg vet ikke om det blir så enkelt i nærmeste fremtid.
frokost
Pannekake frokost
Været var fint så det ble en liten tur ut, og jeg frisket opp hårfarge hos frisøren
starbucks
Caffe Latte decaf er min favoritt <3
Om kvelden dro jeg ut for å møte nye venner. Det var veldig deilig å sitte og snakke med folk som ikke spurte meg noe om hjemlandet, mine politiske syn og andre ting som jeg ikke ønsker å diskutere. Dette var befriende og god mat ble det også.
mat
fin mat er aldri feil
lenalykke
helgens antrekk
Jeg håper dere hadde en fin helg. Hvilke tre positive ting kan dere nevne fra helga som har vært?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.