MIN LØRDAG I BILDER

Categories Hverdagen

lenalykke jul

 

God lørdag,

 

Jeg koset meg masse i dag i første halvdel av dagen. På morgenen dro jeg til Kanelsnurren og spiste deilig julebolle. Den var nydelig, smakte som julebrød med krydder, nøtter og rosiner. Anbefales!

 

 

herbaruim

 

julebolle

 

julebolle

 

julebolle

 

lenalykke jul

 

Etterpå skulle vi på Julemarked på Steinerskole, men der var det så fylt at vi ikke fikk plass. Så derfor dro jeg på juleshopping til IKEA (der var det bedre plass enn på Steinerskolen)

Jeg handlet inn julegaver og merket at det er juletallerken på IKEA til 199,- inkludert dessert. Dette bør jeg få spist snart i desember.

 

 

lenalykke jul

 

jul ikea

 

 

 

lenalykke jul

 

Hvordan er deres lørdag og hvordan står det til med julegaver?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN LØRDAG I BILDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.