Min uke i bilder

Categories Hverdagen

 

 

 

Hei på dere <3

Jeg har ikke vært her på lenge, så her kommer det en liten oppdatering fra meg. Forrige uker har vært ganske innholdsrike. Jeg har vært på stranda ganske mye, både på Viste og Solastrand.

Solastrand er mitt styrkested. Her får jeg masse energi påfyll. Hver gang.

 

 

På Randaberg oppdaget jeg utrolig koselig ekte italiensk restaurant med beste pizza. Jeg spiste pizza med fire sorter ost og honning. Slags dessertpizza. Den var utrolig god.

Så begynte jeg på jobb igjen og dette tar ganske mye tid. Derfor er det litt stille fra meg.

Til helga var jeg endelig hos frisør etter 7 ukers pause og farget masse ettervekst. Dette var etterlengtet.

Det ble en roadtrip til Byrkjedal og Sola Ruinkirke også. Jeg er veldig fornøyd med at jeg reiser og utforsker mer. Dette er bra for meg.

 

 

Det ble litt kos og filmkvelder også, veldig koselige uker.

Håper dere hadde fine uker og har det fint nå

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.