MINE MORGENRITUALER (når jeg har god tid)

Categories Hverdagen

Her deler jeg mine morgenritualer som jeg gjerne gjør når jeg har god tid eller kan kose meg i helga:

 

Kaffe latte

Jeg lager meg som regel kaffe latte med melkeskum og koser meg lenge med den.

Jeg har decaf hjemme også, så det er oftest jeg drikker når jeg ikke trenger å våkne opp skikkelig og raskt.

 

Grøt eller Youghurtbowl

Det er det jeg spiser som regel når jeg har tid å koke grøt eller lage youghurtbowl. Jeg har i ferske frukt og sjokolade, koser meg lenge med den.

Strekk eller god film

Jeg elsker å se på serier i helga eller strekke meg litt hver morgen jeg har tid til dette. Lett yoga er perfekt så dagen blir så mye bedre. Ja takk, begge deler når jeg har tid.

 

Hva er dine favoritt morgenritualer ?

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE MORGENRITUALER (når jeg har god tid)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.