MINE PLANER I PÅSKEN

Categories Hverdagen

påske

Her startet Påskeferie. Jeg har ikke planlagt så mye fordi at formen var som den var i det siste. Så her blir det ett ord i Påsken som gjelder. HYGGE.
Jeg skal kose meg (videre), gå ut en del, være i natur., og kanskje skrive litt. Fordi at jeg koser meg skikkelig med skriving også. Den beste hyggen er å ikke stresse og bare observere hvordan tiden flyter.
påske
Vi vurderer også å spise noe god mat, og kanskje litt usunt også, men i Påsken er alt lov liksom. Det er faktisk slik at man spiser mer godteri i Påsken enn i Jula! Visste dere det?

Hva gjør dere i Påsken?

 

 

signature lena

 

Flere lignende artikler:

Høye ambisjoner i Påske   

Påske er bedre enn Jula 

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE PLANER I PÅSKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.