NÅ SKJER DETTE PÅ EKTE

Categories Blogg

lenalykke

 

 

frokost

 

God morgen og god mandag,

 

Jeg kan ikke fatte at jeg startet i ny jobb og nå skjer dette på ekte. Dette betyr mindre tid hjemme og mer ute på jobb og med venner i Stavanger, for nå blir det virkelig lav terskel å henge med på noe fredager etter jobb. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen min kommer til å reagere på ny døgnrytme og arbeidsoppgaver. Jeg var mye syk her og dette er på grunn av dårlig miljø, så jeg er veldig spent hvordan dette vil bli i det nye miljøet.

 

 

frokost

 

frokost

 

lenalykke
Klem fra meg til alle <3

 

Akkurat i dag er jeg både forkjølet og har vondt i ryggen, så starten er røff. Men jeg fikk god frokost, gjennomførte mine morgenrutiner og er klar for dagen. Ønsk meg god bedring og good luck så snakkes vi senere.

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra meg,

 

12 kommentarer

12 thoughts on “NÅ SKJER DETTE PÅ EKTE

  1. Bare sunt med litt forandring i livet. God bedring, du kommer deg fort, garantert. Og all lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.