frokost

 

 

God mandag,

 

Ny uke og jeg sitter her, nyter min decaf og tenker. Jeg har ikke noe store planer denne uke, men det blir mye jobbing og et legebesøk. Jeg er spent på hva legen sier. Sist ble vi enige om at jeg tar ting med ro og delvis sykemelder meg, men jeg kjenner på et stort press på jobb etter å komme tilbake for hundre prosent. Jeg føler meg ikke frisk nok til dette, siden jeg holdt på å besvimme ved flere anledninger siste ukene, og jeg sover mer enn ti timer uten å føle meg uthvilt, eller ikke sover i det hele tatt. Med andre ord går det ikke helt topp her enda. Jeg kjenner selv etter at jeg ønsker å jobbe for fullt for å få ting ferdigstilt, men kanskje jeg burde tenke helsa først? Ingen tjener på å overanstrenge seg og så få tilbakeslag som er kanskje enda verre enn man hadde det i utgangspunktet. Så får se hva uken bringer.

 

Jeg håper dere alle får en herlig uke og ikke minst rolig uke uten store overraskelser <3

Hva er planene deres?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “NY UKE

  1. Hei, uff det høres tøft ut. Kanskje du er utbrent? Da må man hvile nok selv om det er press fra jobb <3

  2. Ingen får klapp på skulder for å ofre helsa for jobben. Det vet jeg dessverre veldig godt. Så ta hesyn til egen helse først og fremst Lena! Både du og jobben din vil tjene på det i det lange løp. Bedre å jobbe litt enn å risikere langtidssykemelding og da tenker jeg ikke bare noen uker eller en måned, men veldig mange måneder. Det er det som til slutt kan skje om du ikke tar prioriterer det din helse har behov for nå.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.