SELFIE IS OPPLEVELSE

Categories Hverdagen

 

 

God kveld

I går har vi vært på Foodtruck Matfestival i sentrum av Stavanger. Dette var veldig koselig: maten var deilig og det var ganske mildt vær.

Det ble annonsert at man kan få tak i selfie is, og dette ville mitt bloggerhjertet så klart!

 

Det som overrasket meg var at det var ingen vann til salgs der. Alt ble utsolgt til klokken 15 da vi kom på plass.

Det ble bare øl og brus igjen, så jeg måtte takke meg med mineral vann. Så om du skal dit anbefaler jeg å ta med vann på flaske.

Jeg elsker Stavanger og hjertet mitt synger hver gang da jeg er i sentrum der.

Har du vært på matfestival før?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “SELFIE IS OPPLEVELSE

  1. Jeg skal prøve en dag.
    Jeg skrev email til deg hvor jeg ba om din hjemmeadressen. ville bare sende deg en sommerhilsen:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.