SLIK ROER DU NED JULESTRESS

Categories Hverdagen

jul

Denne uken var ganske krevende. Formen var ikke på topp på grunn av hormon svingninger og i tillegg var det mye å styre med ettersom dette var siste uken før første helga i Advent. Jeg prøvde så godt å ikke kjøre meg helt ut og ta jevnlige pauser, men allikevel fikk jeg kjenne på at julestresset innhentet meg.
Derfor tenker jeg å dele noe tips til hvordan roe ned julestress. Det funker og jeg sitter her i dag glad og rolig.
jul
Her er mine forslag:
– husk å ta jevnlige pauser (litt te, kaffi, en liten tur osv)
– spis og sov godt
– dra på butikker tidlig i helga eller midt på dagen til uken
– bestill det du kan på nett
– spør om hjelp dersom du trenger det
– ikke ha for høye forventninger og krav
– husk å kose deg med det du har 

Har DU gode tips for å roe ned julestress?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK ROER DU NED JULESTRESS

  1. Fine tanker og tips 🙂 Stressa mer til jul før..blir stadig enklere her i huset..men kos blir det uansett 🙂 Sååå søte bilder av deg da <3 Klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.