SØNDAGSTANKER

Categories Hverdagen

lenalykke strand

 

 

God søndag,

 

Her er været tilbake til normalen: grått, kjølig og regntungt. Altså normal norsk sommer, som forventet. Jeg skal på jobb i morgen og i dag sov jeg frem til klokka 12:00. Så ble det en sein lunsj og enda ingen middag, men den skal lages snart. Planen i dag er å skrive og ellers rydde hjemme og fikse noen papirer. Motivasjonen er lav og jeg vet ikke hvordan booste den. Kanskje få i meg litt kaffe?

 

frokost
dagens lunsj <3

 

 

Neste uke blir avbalansert og jeg har planlagt flere koselige ting jeg skal gjøre etter jobb. På kontoret blir det for det meste skriving, så det er bare koselig. Jeg liker også å jobbe med mennesker, men det er koselig å kunne sitte og skrive i fred, for det har jeg som regel for lite tid og muligheter til. Så i dag skal jeg sørge for tidlig kveld i seng fordi det er viktig for mitt energi nivå i morgen.

 

Her er noen søndagstanker fra meg:

  • det er utrolig at noen bryr seg om at gutt kysser gutt og jente kysser jente, når det er krig og sult i verden og farlige sykdommer. har ikke vi andre ting å bry oss om og rette sin hat mot?
  • jeg er veldig urolig at Norge er ikke så trygt land lenger, man kan bli skytt på en åpen gate og snart har vi vel “svenske tilstander” her, dett er ikke et land jeg ønsker for mine barns fremtid
  • jeg gleder meg til fri og sommervær, håper jeg får lov å kose meg uten å bekymre meg om problemer hele tiden
  • jeg har handlet inn masse sommerklær, gleder meg til å vise dere

 

 

Hva gjør dere på i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.