Ti sprøe tanker på en onsdagskveld…

Categories Hverdagen
Jeg ser at denne spalten om ti tanker er ganske populær, og siden jeg går hele tiden med noen tanker så tenkte jeg (oi så rart) å lage en slik spalte. Det er ikke min feil at de fleste tankene jeg går rundt med er helt sprø og tåler ikke dagens lys. Så jeg fisker ut de mest “normale” av dem og publiserer på en onsdagskveld. Ja. fordi at onsdagen er som langefinger midt i uka- look at me liksom. Det er milevis til helg, men mandagsfølelsen er forsvunnet. Gjesp…
💭 Hvorfor er det slik at om ei dame legger ut et bilde i bikini så får hun likes uansett hennes vekt, form og alder? Helt seriøst. Jeg har opplevd at litt fyldige damer får kudos for å legge ut sin naturlig fin kropp, de modellaktige får masse oh lala, og de som er litt oppi årene får applaus for å være tøffe i sin alder. Når menn legger ut tilsvarende bilder uansett alder og vekt så får de masse “fy, for en pervert”
💭 Det blir sykt kjipt når tollfrie grensa for å handle i utlandet for 350nok blir fjernet. Ja. skikkelig kjipt. Fordi at mange norske butikker suger på utvalget og er kraftig overpriset. Så noen vil tjene på meg. Mye mye penger.
💭 Bompenger er dritt, enkelt og greit. Og snart blir det bom for elbil også. Jeg lurer på om salget går kraftig ned da.
💭 Folk som staver navnet mitt feil irriterer meg grønt. Jeg trodde ikke at så enkelt navn som Lena kan staves så feil. Dette fortjener eget  innlegg på bloggen tror jeg.
💭 Menn som poster bilder av diverse aktiviteter på tinder, slik som skiturer, trening osv. kan vise seg å være vanlige sofaslitere. Sosiale medias troverdighet ass… fortjener et eget innlegg, ikke sant?
💭 Hvorfor kjøpte jeg nylig ei strandveske formet som stor sitron? I tillegg kjøpte jeg øredobber med små sitroner som skulle matche. Jeg har ingen logisk forklaring på dette. Det ble gjort i affekt mens jeg tygget på burgeren min.
💭 Det er hetebølge i Europa, men niks her. Urettferdig sant? Eller.. sålenge jeg er ikke gått på ferie så kan det bli kaldt. Men seriøst, jeg er bekymret for mulige klimaendringer.
💭 Jeg skulle ønske døgnet hadde 48 timer, da kunne jeg fått 8-timers obligatorisk søvn. Jeg vet ikke ellers hvordan folk mestrer å sove åtte timer per dag. Gjør de noe annet eller?
💭 I dag leste jeg at sjaman ønsker å gifte seg med Marthe. Dette kunne vært gøy synes jeg. Lurer på om de vil gifte seg i den norske kirke?
💭 Det er mindre enn en måned til ferien min. Yeeey, gleder meg! Kanskje jeg burde legge noe planer allikevel?
XOXO Tastaturheks
2 kommentarer

2 thoughts on “Ti sprøe tanker på en onsdagskveld…

  1. Det er sjelden jeg selv handler på nett fra utlandet, så det har ikke vært noe stort problem med den lille tollgrensa som har vært, men synes jo det er totalt på trynet å fjerne enda mer fordeler.
    Bompengebetalingene er jeg med og kjemper mot. Men de er så sta og pengegriske de der politikerne altså….sukk!
    Klimaendringene er naturlige. Det samme har skjedd før, når dinosaurene levde. Det er en syklus vi nok bare må akseptere mer eller mindre tenker jeg, og så jobbe med det menneskeskapte så godt det lar seg gjøre.
    Strandveska høres jo fin ut synes jeg ♥
    Kos deg med denne sommerdagen ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.