TIL ØVRIGE “KARENS”

Categories Hverdagen

lilla kjole hm

Etter jeg publiserte ironisk post om “Karen” fra Kvinneguiden så fikk jeg en del spørsmål i kommentarfeltet. Noe jeg velger å ikke bruke tid på å svare på. Det var spørsmål om hvorfor jeg blander inn Kvinneguiden siden jeg så kommentarer på Instagram.
Det er enkelt- Karens fra Kvinneguiden finnes overalt. De sitter i hvert kommentarfelt: på Instagram, på Facebook, og you name it. Karens kritiserer, kommenterer og klager. Sånn er det å være Karen.

Derfor svarer jeg her til alle “Karens” der ute- jeg bryr meg ikke og det blir ikke noe kommentarer videre fra meg. Kos dere videre med deres hobby av sladrer og kommentarer.

 

 

signature lena

3 kommentarer

3 thoughts on “TIL ØVRIGE “KARENS”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.