TIRSDAGSTANKER☕💭

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God morgen og god tirsdag,

 

I dag startet dagen med at jeg lå i senga og tenkte flere tanker. Deler dem her:

  • jeg orker ikke tenke mer pÃ¥ krig og elendighet, sÃ¥ jeg skyver tankene vekk, men kjenner at jeg er ganske aktivert nÃ¥ for tiden med tanke pÃ¥ familien og venner, jeg bare ønsker det blir fred og ro i verden snart
  • jeg forstod hvorfor folk hører pÃ¥ podkast, dette oppdaget jeg mens jeg stod i kø, podkasten var veldig nyttig, sÃ¥ jeg tror jeg skal satse pÃ¥ lydbøker ogsÃ¥
  • jeg skulle ønske døgnet hadde 48 timer, dette kunne vært midt i blinken for meg
  • det er planlagt mye kjekt denne uken sÃ¥ jeg begynte Ã¥ glede meg
  • jeg innser at livet kan plutselig endre seg pÃ¥ ett sekund, sÃ¥ det anbefales veldig Ã¥ sette pris pÃ¥ det man har her og nÃ¥

 

 

kaffe

 

Håper dere alle får en kjempefin tirsdag

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.