TIRSDAGSTANKER ÆRLIG

Categories Hverdagen

 

God tirsdag,

uken ruller av gårde og jeg prøver å henge med. Jeg er utrolig sliten og i går sov jeg masse etter jobb, klarte så og si ingenting, men er ganske stolt at jeg mekket middag til meg og frøkna.

Jeg må bare akseptere ting som de er og la kroppen heale seg og hente seg inn.

 

 

Her er noen tirsdagstanker fra meg:

  • av og til når du gjør ALT så er det ikke nok uansett for noen og noe, kjenn på dine begrensninger og stopp i tide
  • det er greit å klare kun jobb og å lage middag, du trenger ikke å prestere 24/7, gjør det som passer best for deg
  • det å avslutte langt forhold/relasjon er vondt, uansett om det ikke er kjærlighetssorg inne bildet, så er det sårt pga all innsats man har lagt inn, og alle drømmer og håp man må gi slipp på
  • alt blir bedre med litt kaffe, smil og rødt leppestift

Ønsker dere en flotters tirsdag!

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.