UNATURLIG VAKKER 🙃

Categories Livet som det er, Mote og Hudpleie

 

Tilbake til mine to siste artikler: jeg fikk oppfĂžlgende kommentar pĂ„ innboks om at jeg sĂ„ bedre ut fĂžr fordi jeg var “mer naturlig”.

AltsĂ„ nĂ„ er jeg “unaturlig vakker”

Jeg vet ikke hvor det kommer fra fordi jeg ser hÞyst naturlig ut, og eneste jeg har endret er frisyre og hÄrfarge. Dette er vel ganske naturlig hvis man tar i betraktning at jeg klippet og farget hÄret fÞr og nÄ lar jeg dem vokse ut og bare farger. Jeg gjÞr altsÄ ikke noe annet.

Det at jeg er ikke dekket av rynker er grunnet veldig god hudpleie som jeg har tid og penger til nÄ, sammenlignet med fÞr. Jeg soler meg aldri, er flink med solkrem og dette skriver jeg om hele tiden. De som ikke Þnsker seg rynker og pigment i ansiktet bÞr holde seg unna sol og bruker god solfaktor i ansiktet.

 

Jeg gjÞr ingenting med kroppen, har ingen silikon eller botox, ingen pÄsatte vipper eller negler (gjÞr ingenting med negler fordi jeg fortrekker Ä stelle neglene mine selv), sÄ jeg forstÄr ikke slike kommentarer.

Jeg synes vi her i landet er for mye opptatt av Janteloven dersom ei dame ser bra ut og da spekuleres det med en gang rundt botox og plastisk kirurgi. Jeg er veldig Äpen om min hudpleie, jeg elsker laser og fuktighetsbehandlinger som ikke endrer ansiktsform, og eneste jeg har gjort av behandlinger som endrer noe er Ä fylle litt pÄ overleppa som ble tynnere med Ärene.

SÄ her er min oppfordring til alle som Þnsker Ä se bra ut- det finnes mange gode metoder av hudpleie som vil ikke fÄ deg til Ä se unaturlig ut:) og det er like normalt Ä ta vÊre pÄ sin utseende som Ä la vÊre. Det er smak og behag.

Personlig elsker jeg folk som er glad i seg selv og tar vÊre pÄ seg selv.

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.