VÅRDAGEN

Categories Hverdagen

tulipaner

 

 

Hei på dere <3

Første vårdagen er her. Jeg har store planer for denne våren. Kanskje første gangen på lenge skal jeg prøve å strukturere livet mitt: begynne å trene, spise sunnere og få noen rutiner.

Jeg ønsker også å fokusere på å få riktig tankegang. Ja, dere leser riktig.

Det virker kanskje at jeg alltid tenker riktig siden jeg har blogg om lykkefølelse og siden jeg er utdannet coach. Men faktisk har jeg ganske shitty tankegang når det gjelder dating og forhold.

Jeg tenker mange dårlige tanker om menn og føler ofte at jeg “ikke fortjener en god og snill mann”. Det er også vanskelig for meg å visualisere meg selv som kone og mamma til et til barn. Det er utrolig viktig å tro selv at dette er mulig. Så det er noe jeg skal fokusere på hele våren.

Jeg tenker å skrive ned, meditere litt og prøve å ta noen minutter hver time for å fokusere på riktige tanker. Jeg tror på tankenes kraft og på at jeg får til mine mål. Jeg må jo ha tro på meg selv, hvordan ellers andre kan ha tro på meg.

Ellers tenker jeg å begynne å gå turer siden været blir bedre etter hvert, kose meg og nyte livet for fullt.

 

Hva er deres planer for denne våren?

Klem fra meg,

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “VÅRDAGEN

  1. Lurt med positiv tankegang ja. Det hjelper å snu dårlige tanker og mønstre 🙂 Jeg skal ut å gå masse jeg også. Lei å være inne. Dette blir en bra vår 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.