MIN MORGEN I BILDER

Categories Hverdagen
frokost
God dagen mine superfølgere (fordi at alle som følger meg er supre). Her er Lena, din favoritt blogger . Morgen i dag var veldig fin, så jeg laget en liten blogg ut av den.
Først så våknet jeg rundt kl 09:50 (ikke 07:50 som jeg skulle ønske meg), men det var tidlig nok. Jeg dusjet og laget meg deilig frokost, og hadde faktisk legetime digitalt. Den gikk bra (jeg er så glad for at jeg har så god lege).
frokost
mekket meg fin frokost. får meg alltid i bedre humør <3
interiør lenalykke
jeg synes det ble fint og lyst i stua. elsker mye rom, luft og lyse farger
lenalykke hudpleie
jeg elsker denne ansiktsmaske og ofte starter dagen med den
lenalykke
dusj om morgenen er undervurdert
lenalykke roser
elsker fine blomster <3
Så leste jeg de siste nyhetene, ble veldig skuffet og lei meg. Tror jeg må begrense nyhetene i mitt liv. Har aldri lest dem før og levde mye roligere.
Ellers er dagen fin og rolig.
Hva med dere?
signature lena
Flere artikler:

Morgenrutiner for å se yngre ut 

Tre ting du bør gjøre om morgenen

8 kommentarer

8 thoughts on “MIN MORGEN I BILDER

  1. Min morgen startet kl 16. Da var det opp og hope etter nattevakt…Herlige og sunne saker du lager til frokost, og nyhetene, ja skjerme deg om du føler for det, jeg føler jeg må ha de med meg, blir helst på nettene jeg ser nyheter…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.