God søndag
Yey, det er sol og jeg gleder meg til å tilbringe mer tid på veranda ganske snart. Fordi at varmen kommer og det er sikkert!
Formen er fortsatt litt slapt, men korona test er negativ så jeg tenker at jeg bør bare leve normalt og prøve å tenke positivt. Kanskje jeg er lett forkjølet eller bare overtrøtt eller gud vet hva.
Continue Reading "DETTE FÅR ANDRE TIL Å SE RØDT"
























