God kveld
Endelig er de her: både fredagen og sol
Denne uken virket uendelig og jeg gikk på autopilot i det siste. I dag våknet jeg 07:00 og klarte ikke å sove videre. Jeg tror at kroppen gikk i beredskapsmodus og bare ikke orket å slå seg av. Eller det er fordi at jeg hvilte meg ut skikkelig i går på dagen.
Continue Reading "10 TING JEG SKAL I HELGA"






















